Vanliga frågor

När kan jag förvänta mig min beställning?

Den genomsnittliga leveranstiden är 3–5 arbetsdagar. Våra produkter skickas direkt från leverantören till dig.
Med denna unika affärsmodell kan vi spara mycket på lager- och transportkostnader, vilket gör att vi kan erbjuda våra produkter till ett lägre pris än konkurrenterna – och vi täcker dessutom fraktkostnaden själva.

Leveranstiden har passerat – var är min beställning?!

I de flesta fall levereras beställningarna inom den förväntade tidsramen. Tyvärr kan en beställning ibland försenas under leveransprocessen.
Du kan kontrollera statusen för din beställning via den länk du har fått.
Om din beställning inte har anlänt inom 3 dagar efter den förväntade leveranstiden, vänligen kontakta oss.

Vissa produkter saknas i min leverans – hur kommer det sig?

Eftersom vi samarbetar med flera olika leverantörer kan produkterna skickas separat.
Om vissa artiklar saknas vid leveransen får du dem vanligtvis inom 1–2 dagar.
Vi ber om ursäkt för eventuellt besvär detta kan orsaka.

Vad kostar frakten?

Vi står för fraktkostnaden!
Det betyder att du kan beställa från oss och få gratis frakt på varje beställning!

Kan jag avboka en beställning?

Självklart går det!
Men eftersom beställningar skickas direkt till leverantören, kan det hända att beställningen redan har skickats.
Om så är fallet kan vi tyvärr inte längre avboka beställningen.

Jag är inte nöjd med min beställning – kan jag returnera den?

Ja, det kan du!
Läs gärna vår retur- och återbetalningspolicy för mer information.